internetový bulletin

Blanka a Jan Šounovi



773 757 208

honzablanka@volny.cz

5. 6.

06.06.2013 05:10
 
Samičky si letěly protáhnout kostru, ale stačil jsem udělat pouze jeden obrázek, kdy byli prckové sami a hned se jedna ze saniček obrovskou rychlostí vrátila a dala mně najevo, že tam nejsem vítaný. Měl jsem štěstí, že mně nesekla drápem, stačil jsem couvnout. Poté se uklidnila a před prcky zalehla.
 
 
Také jsem chtěl trošku odklidit spoustu peří, které zbylo z rozškubaného holouběte, na kterém si prckové pochutnali, a tak jsem chtěl lžící trošku boudičku vyčistit. Dopadlo to tak, že jedna ze samiček proti lžíci - vetřelci vystartovala a posekala ji drápem. kdyby to byl prst, špatně by to dopadlo. Poštolky mají drápy ostré jako břitvu.
 
 
Mláďata o něco vyrostlejší, některé, zřejmě ty nejstarší se začínají stavět na nohy. Nebude dlouho trvat a začnou pobíhat po hnízdě, posléze i po okolí.