internetový bulletin

Blanka a Jan Šounovi



773 757 208

honzablanka@volny.cz

8. 6. 2013

14.06.2013 05:46

Hodinu po snídani na mně začali prckové dorážet, abych jim ještě něco dobrého dal. Štěbetali o tom, že by si dali ještě masíčko. Také se najednou zničeho nic 1 prcek postavil a začal trénovat létání. Nato se šel projít po boudě a změřil se s maminou kdo je větší. Po chvilce pokoukání se po okolí, se z toho hrozně unavil a tak mně ukázal záda, lehl a dal si šlofíčka. Je to zřejmě nejsilnější mládě a jsem zvědavý, jestli to bude kluk a nebo holka.

Před krmením se stala zajímavá událost.

Tak jako vždy seděla samička nahoře na rohu boudy, druhá uvnitř u prcků a tím, že seděla nahoře na rohu mně dávala jasně najevo, že je čas krmení, že prckové mají hlad a tudíž bych neměl na nic čekat a přinést nějaké to masíčko.
 
Jenže já s foťákem v ruce jsem si usmyslel, že si vyfotím, jak sedí na boudě a jak požaduje pro prcky maso. To jsem se se zlou potázal... najednou jako když střelí proti mně mamina vyrazila, sedla si mně na ruku a klof do prstu!!! Než jsem se nadál, byla pryč a já jsem jí nastačil ani poděkovat. Na fotce je jasně vidět, jak druhá mamina vše bedlivě pozoruje, kdoví, jestli v tom útoku také nemá prsty a jestli se maminy o ataku na mně nedomluvili.
 
To jsem tedy dopadl, no jo, dovolil jsem si moc, namísto masíčka jsem si je klidně fotil.
 
Krev ale netekla, bylo to jen takové upozornění, že bych se měl věnovat něčemu jinému. A potom, že zvířata nemluví - nemusí, stačí je jen pozorovat a koukat na to, jak se chovají. Tím jejich chováním se dá přesně poznat, co vlastně říkají.
 
Posílám pár obrázků z toho, jak jsem si fotil maminy před krmením. Krásně je na fotce vidět, jak proti mně mamina zezhora z budky vystartovala.