internetový bulletin

Blanka a Jan Šounovi



773 757 208

honzablanka@volny.cz

OBĚD

20.06.2013 18:08
Moje mamina musela odjet hlídat nemocnou vnučku a já jsem zůstal doma sám.
 
Udělal jsem si oběd a začal baštit. Balkónové dveře byly otevřené stejně tak jako vždycky a najednou seděla mamina-loňské mládě na křesle a zvídavě na mne koukala.
 
 
 
Občas si zvláštně poskočila a najednou spustila - ki ki ki ki ki ...
 
Tak jsem jí řekl, jestli chce se mnou poobědvat, že jí dám na stolek také trošku masíčka k obědu a budeme baštit společně.
 
 
 
Jak jsem řekl, tak jsem udělal. A co se stalo? Samička nelenila a šup, přiletěla na stolek a pár kousků masíčka zbaštila. Nato vzala do zobáku pěkný kousek a odletěla s ním do boudy a tam nakrmila jednoho ze stále hladových prcků. Několikrát se ještě vrátila na stolek a odnášela masíčko prckům.
Povšimněte si rozpětí křídel samičky - balkónové dveře mají šíři 80 cm.
 
Uvidíme, jaké to vše bude mít pokračování, protože prckové maminu velice bedlivě sledovali a tak si říkám, abych jednou neměl u oběda všech 7 hladových prcků.