internetový bulletin

Blanka a Jan Šounovi



773 757 208

honzablanka@volny.cz

PRVNÍ DVA

22.05.2013 19:18
U nás začínají dny radosti, dnes se mně podařilo vyfotit i nafilmovat dva nově narozené prcky a tak se s vámi o tuto obrovskou radost musíme hned podělit.
 
 
 
Začíná nový život a z toho jsou vždycky obrovské legrácky a tak se máme zase na co těšit.
 
A natočit "velkofilm"?
 
Jo, kamaráde, na to si nechj zajít chuť Myslíš si, že si vezmeš do ruky kameru a vrrrrr...? Budeš filmovat hodiny a NIC nenatočíš! Ty potvory ty svoje malinký tak hlídaj, že ti nedají šanci, abys něco vůbec zahlídnul! Mají je schované pořád pod sebou! Musel jsem si s nimi "povídat" tři hodiny a byl jsem u nich nakloněn tak dlouho, až mně ty prcky ukázali na malinkou chvilinku, čili čekáš na záběr pěkě dlouho. Když se přiblížíš blíž než maminy uznají za vhodné, dají ti to pěkně znát, jsou schopné tě drápem parádně seknout a přitom na tebe syčí jako hadi. Prostě není jednoduché pár záběrů udělat.
 
Aby sis dokázal představit, jak to v reálu vypadá, posílám jednu "mázlou" fotku - mamina na mě vystartovala, že jsem musel rychle couvnout, abych něco neschytal.